Pereettevõttes Magrada on turundamine täielikult tütre Lisanna Miiteri õlgadel. Ta märkis, et hakkasid Magrada turundusele rohkem rõhku panema ja sellele strateegiliselt lähenema alles kolm aastat tagasi, mille tulemusel on ettevõte ka kolm aastat järjest tulnud gaselliks ehk kiiresti kasvavaks ettevõtteks. “Hea turunduse taga on muidugi oluline ka toode ise ja selle pakend,” sõnas Lisanna ema Kaire Miiter.
Lisanna Miiter esineb 4. juunil Tallinnas Erinevate Tubade Klubis toimuval Sotsiaalmeedia konverentsil, kus ta räägib lähemalt Magrada sisuloomest ja koostööst mõjuisikutega.
Vaata konverentsi infot ja programmi SIIT ja registreeru konverentsile SIIN. Soodsaim hind kehtib kuni 3. maini (k.a).
Lisanna lisas, et tegid turundusplaani ja jälgisid trende. “Sotsiaalmeedias peab kaasas käima sellega, mis sisu inimesed seal näha tahavad ja see päriselt muutub igal kuul,” sõnas ta oma kogemusest lähtuvalt.